Jobbfrukt i ny drakt

For å tydeliggjøre våre verdier, visjon og mål endret vi designuttrykk og kommunikasjonsbudskap i 2017. Nå selger vi «kurven med mening» til bedriftsmarkedet.

I samarbeid med BAMA og en landsdekkende gruppe medlemsbedrifter, har over 600 mennesker som har havnet utenfor ordinært arbeidsliv en fast jobb å gå til. Deres lidenskap er å levere frukt og grønt av den beste kvaliteten til sine kunder.

Å kjøpe en kurv fra Jobbfrukt gir mening og gir de ansatte stolthet og stor arbeidsglede.

Gjennom konseptet Jobbfrukt støtter vi opp under FNs bærekraftsmål nummer 8, som går ut på å fremme varig, inkluderende og bærekraftig økonomisk vekst, og full sysselsetting og anstendig arbeid for alle.

Det er økende interesse i samfunnet og i norsk næringsliv at disse målene blir overholdt.

Arbeidet med den nye profilen ble ferdigstilt sommeren 2018 og har resultert i nytt design på logoen, kurvene, hjemmesiden, i sosiale medier og på bilene. I tillegg har de ansatte fått nye arbeidsklær i tråd med det nye designuttrykket.

Vi ser frem til å fortsette og spre ekte fruktglede i ny drakt.